Індивідуальна продаж складної нерухомості
від агентства New Estate

Не кожен об'єкт нерухомості можна продати такими ж методами,
як двокімнатну квартиру в популярному спальному районі

Якщо ви продаєте великий будинок, дорогу квартиру в клубному будинку, готовий бізнес або поверх в будинку, що будується – вам знадобиться професійна рекламна кампанія для пошуку потрібного клієнта

Що входить до пакету послуг

Ми включили в пакет все необхідне для продажу нестандартного об'єкта нерухомості.
Ці інструменти ми використовуємо більше 5 років для залучення клієнтів

Професійний контент

Фотографії, зроблені ріелтором за 15 хвилин на смартфон марні при продажу квартири за 500 тисяч євро.

Професійна фотосесія – перший крок нашої маркетингової кампанії. Саме цей контент потім буде використаний у всіх рекламних повідомленнях

Докладний список нижче

Рекламна кампанія

Після збору інформації та створення контенту ми запускаємо рекламну кампанію, яка допоможе дотягнутися до всіх потенційних клієнтів

У неї входить реклама в Google, Facebook і Instagram, а також на всіх можливих сайтах оголошень.

Докладний список нижче

Обробка всіх звернень

Наші фахівці обробляють всі вхідні запити щодо рекламної кампанії, включаючи: дзвінки, email, чат на сайті, повідомлення в соціальних мережах. Вони діють за сценарієм, розробленим спеціально для вашого об’єкта, щоб відсіяти всіх випадкових людей і не пропустити жодного реально зацікавленої людини.

Наскрізна аналітика

Ми знаємо джерело не тільки кожного кліка на промо-сайт вашого об’єкта, але і всіх дзвінків і повідомлень з сайту. Це дозволяє нам точно знати які рекламні канали призводять найбільше звернень, які з них доходять до показу, а які ні. Це дозволяє нам оптимізувати рекламу і отримувати тільки ефективні звернення.

Проведення показів і переговорів

З усіма зацікавленими клієнтами ми проводимо переговори в кілька етапів, щоб максимально вигідно підійти до угоди.

Залиште свої контакти і наш фахівець відповість на всі ваші запитання по телефону

Порядок дій і графік

1 ДЕНЬ: Заповнення брифу клієнтом

Бриф містить опис завдання і основну інформацію про об’єкт нерухомості.

2 ДЕНЬ: Зустріч на об'єкті, підписання договору, аванс

3 ДЕНЬ: Передпродажна підготовка об'єкту клієнтом

Після укладення договору ми передаємо клієнт список дій, які потрібно зробити на об’єкті для того, щоб під час фото і відео-зйомки він виглядав максимально ефектно. Наприклад, помити вікна і прибрати флакони косметики з ванною.

4-7 ДЕНЬ: Фото і відео-зйомка

8-13 ДЕНЬ: Обробка матеріалів, створення контенту, підготовка рекламної кампанії

Отримані фото- і відео-матеріали обробляються і з них створюється презентація, буклет, рекламні ролики. В цей же час ми пишемо всі необхідні заголовки і тексти оголошень, налаштовуємо рекламні кампанії.

14 ДЕНЬ: Запуск рекламної кампанії

Який контент ми створюємо

Ці матеріали є основою всіх рекламних кампаній і дозволяють максимально вигідно
представити вашу нерухомість в інтернеті

Фотографії

Фотографії – основа презентації об’єкта

Перед фотосесією об’єкт ретельно готується по чек-листу – забираються всі зайві предмети, миються вікна, додаються живі квіти

Зйомка проходить при оптимальному освітленні досвідченими фотографами з використанням спеціалізованих об’єктивів

10-20 кращих знімків обробляються за всіма стандартами фотографії нерухомості.

Презентація

Презентація в форматі pdf і у вигляді паперового буклету містить всю основну інформацію про об’єкт

При цьому ми акцентуємо увагу не стільки на сухих фактах, скільки на сильних сторонах об’єкта, вигоди життя в ньому і ті зміни, які можуть статися в житті людини після покупки цієї нерухомості.

Промо-сторінка об'єкта

Вся реклама в інтернеті направляється на спеціально створену промо-сторінку, присвячену тільки вашого об’єкта нерухомості

Єдиною метою цієї сторінки є перетворення читача в зацікавленої людини і отримання дзвінка або повідомлення від нього

На сторінці є всі сучасні методи зв’язку: замовлення зворотного дзвінка, чат з фахівцем і посилання на соціальні мережі і месенджери

Як ми рекламуємо об'єкт

Ми підключаємо всі найефективніші рекламні канали. Точний список буде відомий
після обговорення завдання, але в нього точно входить наступне

Дошки оголошень

Кожен об’єкт ми розміщуємо на 100 сайтах оголошень нерухомості. Багато компаній обмежуються 3-5 найпопулярнішими (іноді навіть одним), але наш досвід показує, що часто клієнти знаходять об’єкт на не самих відвідуваних сайтах.

Для всіх сайтів ми створюємо максимально ефективне оголошення з великим текстом, який розкриває найсильніші сторони об’єкта і необхідною кількістю фотографій.

Контекстна реклама в Google

Контекстна реклама дозволяє показати наш промо-сайт тим, хто шукає певні слова в Google. Вона розташована над результатами пошуку з позначкою «Реклама».

Ми ретельно відбираємо всі можливі пошукові запити, які використовують потенційні клієнти і відсіюємо все зайві. Таким чином, рекламу побачать тільки ті, хто зацікавлений в подібному об’єкті і ми не витратимо гроші на тих, хто шукає зовсім іншу нерухомість.

Реклама в Facebook и Instagram

Реклама в соціальних мережах привертає найбільшу увагу людей бо вона розташована поруч з цікавим для них контентом – фотографіями друзів і близьких, цікавими постами людей.

Ми використовуємо не тільки стандартні методи відбору аудиторії, які пропонує соціальна мережа (стать, вік, інтереси, місце проживання), а й наші власні списки заздалегідь відібраних потенційних клієнтів, які цікавляться подібною нерухомістю.

Ручний пошук клієнтів

Розуміючи портрет потенційного покупця ми можемо знайти підходящих людей у своїй основі або в відкритих джерелах

Відправка презентації потенційно зацікавленим людям – один з найефективніших методів продажу дорогих нестандартних об’єктів.

Якщо ви продаєте готель, ми поспілкуємося з усіма представниками готельного бізнесу і з тими, кого вони нам порекомендують.

Залучення партнерів

После получения всех материалов и создания портрета потенциального покупателя, мы презентуем объект всем возможным партнерам на рынке недвижимости.

Мы стараемся помочь в продвижении объекта и проведении переговоров. Эксклюзивный договор позволяет нам не скрывать никаких данных об объекте и не конкурировать с партнерами.

Подробнее о том, как мы работаем с партнерами и почему эффективнее работать с другими агентствами через наше мы можем рассказать при личной встрече.

Вартість послуги

Комісія агентства і маркетинговий бюджет залежать від вартості об'єкта

4 %

Комісія агентства після завершення угоди

1 %

Маркетинговий бюджет, який входить в загальну комісію агентства, але оплачується продавцем протягом рекламної кампанії